56c48534.jpg
7f6eb6cf.jpg
先ほど現地時間午前10時、ハワイのワイキキヨットクラブに到着しました!
We arrived at Waikiki Yacht Club at 10am.

シドニー、ウェリントン、タヒチと今まで行ったことのない場所に入港するたびに「どんなところかな?どんな人に会えるのかな?」とドキドキわくわくしていましたが、ベンガルチームがよく知っているところで、また個人的にも知っている人がたくさんいるクラブなので、今までとは違ったわくわくで入港しました。
When I arrived at Sydney, Wellington, and Tahiti, I was really excited to
see the towns where I had never been and to see the people new to me.
However, I stayed at a boat moored at WYC in 2011, there was different type
of excitement that I could not wait to see the people again.

もちろん朝ごはんは恒例のまぜごはん!今回はごぼう釜飯。
We of course had soy sauce seasonsed rice for the arrival meal.

これから数日整備や掃除をしたのち、太平洋一周回航の前編を終えた安藤一座はしばしの解散となります。解散までは毎日ブログアップしますので、引き続きお願いします。
We will clean and maintaine the boat next 2-3 days and will take a few
months off till the end of May when we leave for California for the Transpac
Race. I will keep writing the blog, so please stay with us.

Mayuko